![]() |
| Μιχαήλ Ε. Ναλμπάντης επιχειρηματίας, συγγραφέας και ειδικός σύμβουλος στρατηγικής επιχειρήσεων και οργανισμών. |
Ποια η εικόνα στον τομέα των επιχειρήσεων στην εποχή του κορονοιου
Σαφέστατα η εικόνα των επιχειρήσεων δεν είναι η καλύτερη και αυτή που όλοι μας θα επιθυμούσαμε. Θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε ως τραγική για τις επιχειρήσεις των κλάδων που επλήγησαν άμεσα από την πανδημία όπως ο τουρισμός, η εστίαση και άλλες. Στον αντίποδα θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε ως ιδιαιτέρως δημιουργική και επικερδής για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τα ππροσόντα και τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο. Σε γενικές γραμμές και σε βάθος χρόνου, με την πανδημία παρούσα και ενεργή, οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις δυστυχώς θα βρεθούν σε δυσχερή θέση λόγω του μειουμένου διαθέσιμου εισοδήματος των Ελλήνων.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Στρατηγική Διοίκηση Επιχειρήσεων και πιστοποιημένος στρατηγιστής. Εργάζεται ως υπεύθυνος εξαγωγών τα τελευταία είκοσι χρόνια ενώ έχει οργανώσει και υλοποιήσει πάνω από 100 συμμετοχές σε εμπορικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.Το 2011 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο του «Συμμετέχοντας σε εμπορικές εκθέσεις» από τις εκδόσεις Αλτιντζή ενώ το 2013 κυκλοφόρησε το best seller βιβλίο του με τίτλο «Brand η στρατηγική» από τις εκδόσεις Φερενίκη. Έχει στο βιογραφικό του σειρά εισηγήσεων, παρουσιάσεων και ομιλιών σε συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες αναφορικά με θέματα διοίκησης επιχειρήσεων, στρατηγικής και branding. Αρθρογραφεί σε τοπικές εφημερίδες και περιοδικά, σε έντυπη και ψηφιακή μορφή. Είναι συνιδιοκτήτης εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ιδρυτής της SKG BUS transfers & tours ενώ διαθέτει πολύχρονη εμπειρία σε θέματα εξαγωγών, ανάπτυξης και διαπολιτισμικής επικοινωνίας.