Το μαρτύριο της σταγόνας φαίνεται ότι επιφυλάσσει ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αλμωπίας Νίκος Παρότουγλου και επικεφαλής της παράταξης Αλμωπία Ψηλά, καθώς για το θέμα της πεζοδρόμησης κεντρικών οδών έδωσε ψήφο ανοχής. Και μάλιστα αυτή δεν γίνεται για πρώτη φορά καθώς το έχει ξανακάνει. Πλέον ο κος Παρούτογλου έχει κάνει γνωστό σε όλους ότι επιθυμεί να είναι ένας αυτόνομος πόλος στις επόμενες εκλογές. Άλλωστε διαθέτει όλα εκείνα τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά ώστε να κερδίσει τον Δήμο Αλμωπίας στις επόμενες εκλογές. Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση του κου Παρούτογλου:
ΝΙΚΟΣ – Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 6ο ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Επικαιροποίηση του εγκριμένου ρυμοτομικού
σχεδίου πόλης της Αριδαίας του Δήμου Αλμωπίας» ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 22 ΜΑΙΟΥ 2020
αφορά το 6ο θέμα η τοποθέτηση της παράταξης μας έχει ως εξής :
Συμφωνούμε πως πρέπει να τροποποιηθούν
κάποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις , οι οποίες θα αλλάξουν την εικόνα της
πόλης μας προς το καλύτερο αλλά θεωρούμε πως θα πρέπει να προηγηθεί είτε συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης
και κατόπιν της ποιότητας ζωής και σε κάθε περίπτωση να είναι ενήμερο το τοπικό συμβούλιο για όλες τις ενέργειες
. Εναλλακτικά θα πρέπει να προκληθεί μια συνεδρίαση στο δήμο , στην οποία θα
συμμετέχουν οι δημοτικοί σύμβουλοι , το τοπικό συμβούλιο , εκπρόσωποι του
εμπορικού συλλόγου και των καταστημάτων και κάποιοι ειδικοί οι οποίοι θα
αναλύσουν τις επιπτώσεις αυτών των
αλλαγών και τον τρόπο που θα γίνετε στο εξής η κυκλοφορία ώστε να το
κατανοήσουμε όλοι μας ευκολότερα.
ψηφίζουμε το θέμα αλλά με την
δέσμευση από τον Δήμαρχο πως πριν υλοποιηθεί η απόφαση , θα προχωρήσει στις
παραπάνω ενέργειες .»
παραπάνω τοποθέτηση κατατέθηκε και καταγράφηκε ως η ψήφος των μελών του
συνδυασμού Αλμωπία Ψηλά . Ακολούθησαν συζητήσεις με κάποια μέλη του συνδυασμού
και κατεγράφησαν κάποιες παρατηρήσεις , το ιστορικό , τεχνικά ζητήματα και
κάποιες προτάσεις , οι οποίες αποτυπώνονται παρακάτω . Σημαντική ήταν η
συνεισφορά του μηχανικού και φίλου μου Παπαδόπουλου Δημήτριου.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ.
την ΕΠΑ86 με δεδομένα της εποχής του 1986 και αντίστοιχους κυκλοφοριακούς φόρτους.
ενδιάμεση λωρίδα κυκλοφορίας αφού για ένα εξάμηνο ήταν ολοκληρωτικά πεζόδρομος
και δεν λειτουργούσε καλά η κυκλοφορία των οχημάτων . Η πόλη μποτιλιαριζόταν
εύκολα και συχνά. Η λωρίδα πλάτους 6,0 μ. έδωσε μερική λύση στο πρόβλημα.
ποτέ πεζόδρομος και διευκόλυνε σημαντικά την κίνηση της εξόδου των οχημάτων από
την πόλη.
το 2000 με μικρή έως μηδενική επίπτωση στην κυκλοφορία των οχημάτων.
έως το 2020 έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Ο κυκλοφοριακός φόρτος έχει σχεδόν
τριπλασιασθεί και η ανάγκες για parking έχουν αυξηθεί .
της Χρυσόστομου Σμύρνης , καθώς και με τον δρόμο στην βόρεια πλευρά της πλατειάς
Σέτσκου , δημιουργούνται τα εξής προβλήματα:
πόλη και η έξοδος από αυτή.
λοχ. Πασιά και δεδομένου ότι υπάρχει
στον δρόμο αυτόν διπλή στάθμευση θα
είναι πολύ δύσκολη η προσπέλαση των αυτοκίνητων.
δρόμους που πεζοδρομούνται , οι οποίες δεν υπάρχουν διαθέσιμες στους γύρω
δρόμους .
κατεύθυνση για να διευκολυνθεί η έξοδος
των οχημάτων από την πόλη. Αυξάνεται η κίνηση στην Αθ. Διάκου, και δεδομένου
ότι στον δρόμο αυτόν παρατηρούνται διπλοπαρκαρίσματα , θα δημιουργηθεί μεγάλο
πρόβλημα κίνησης.
διπλοπαρκαρίσματα και με την αυξημένη κίνηση της θα έχουμε μποτιλιάρισμα .
κατάστημα του Τοξίδη μονίμως θα είναι μποτιλιαρισμένο , δεδομένου
του κλεισίματος του δρόμου βορείως της πλατείας.
χώρου μεταξύ των καταστηματαρχών των
οδών που πεζοδρομούνται και των καταστηματαρχών των υπολοίπων οδών στο κέντρο
της πόλης.
πεζών με την νέα κατάσταση.
των ΑΜΕΑ, εάν οι καταστηματάρχες αυξήσουν το μήκος των καταλυμένων πεζοδρόμιων
.
στην λειτουργιά της πόλης θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με διάλογο μεταξύ των
κοινωνικών εταίρων (εμπορικός σύλλογος, τοπικά συμβούλια ,αγροτικοί
συλλόγου, κοινωνίες πολιτών κλπ.) , της
Δημοτικής Αρχής, των παρατάξεων της αντιπολίτευσης , των επιστημονικών φορέων
της πόλης και κυρίως του συλλόγου των μηχανικών.
μελέτη κυκλοφορίας, που θα περιλαμβάνει :
φόρτο σε συνθήκες ομαλές αλλά και σε συνθήκες επιβάρυνσης , όπως μια καταιγίδα,
μια διαδήλωση , μια αυξημένη κίνηση,
της κυκλοφορίας.
μονάδων
στο Δήμο μεταξύ των φορέων της πόλης , με γνώση τα νέα δεδομένα και να λαμβάνονται ανάλογες αποφάσεις από το δημοτικό
συμβούλιο.
κυκλοφορίας θα καταδείξει ορισμένες προτάσεις. Μερικές από αυτές μπορεί να είναι:
0,60 μ στην οδό Αγ. Νικάνδρου με ταυτόχρονη δημιουργία διπλής κυκλοφοριακής δυνατότητας
και χώρους στάθμευσης παραπλεύρως των λωρίδων
κυκλοφορίας με μήκος 4,40 μ και πλάτος 2,30 μ με κλίση 60 μοιρών , από το ύψος
της πλατείας Σετσκου έως τον ΟΤΕ περίπου 75 θέσεις.
του ΙΚΑ (Ο.Τ. 117) και από πάνω παιδική
χαρά, περίπου 35 θέσεις.(Ορίζεται στην ΕΠΑ 86)
Ίωνος Δραγούμη , μετά την λοχ. Πασιά , όπως αλώστε ορίζεται στην ΕΠΑ 86, καθώς
και στο ύψος του εδάφους ,περίπου 100 θέσεις.
, τις μονοδρομήσεις, και αλλά στοιχειά που πιθανόν θα υπάρξουν.
υπάρχουν αδιέξοδα …
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑ ΨΗΛΑ