Λίγες μέρες πριν ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια, έκαναν τεχνηέντως πρώτο θέμα τα 30.000 ευρώ που δόθηκαν με απευθείας ανάθεση για το λογότυπο και μπήκε σε δεύτερη μοίρα το ασύλληπτο φαγοπότι του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης το οποίο κόστισε στον Ελληνικό λαό περισσότερα από 2,082 δισ. ευρώ για μια γραμμή μόλις 9,6 χλμ..
Ένα υπερσύγχρονο όπως παρουσιάζεται ΜΕΤΡΟ, το οποίο θα έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να μη συνδέει την πόλη με το αεροδρόμιο, ούτε και με τον υπεραστικό σταθμό των ΚΤΕΛ! Δηλαδή για ένα έργο που ξοδεύτηκε αυτό το ασύλληπτο ποσό των 2,082 δισ. ευρώ και οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης ταλαιπωρήθηκαν και βασανίστηκαν για περισσότερα από τριάντα ολόκληρα χρόνια για την υλοποίηση του, αυτό δεν θα έχει τις βασικές συνδέσεις με τα άλλα βασικά μέσα μεταφοράς, όπως συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου!
Θυμίζουμε πως με υπογραφή Σταϊκούρα, τον Οκτώβριο του 2023 δεσμεύτηκαν 85 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα αποδοθούν σε εταιρεία για το έργο - φάντασμα της υποθαλάσσιας σήραγγας της Θεσσαλονίκης, δηλαδή για ένα έργο - φάντασμα στο οποίο δεν μπήκε ούτε ένα καρφί και αποτελεί πανευρωπαϊκά το μεγαλύτερο σκάνδαλο δημοσίου έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου