Η αναδιάρθρωση δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφερε... κατάργηση της στάσης στο Πλατύ για το γρήγορο τρένο Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Ο επιβάτης της Πέλλας θα μπορεί πλέον να μετακινηθεί μέσα σε μία μέρα από Έδεσσα έως Θεσσαλονίκη με τρένο ταλαιπωρούμενος και χάνοντας άλλες δυο ώρες. Ίδια η κατάσταση και με τα Γιαννιτσά που θα πρέπει οι πολίτες να κατευθύνονται στην θεσσαλονίκη αλλά και εκεί υπάρχει πρόβλημα με το πάρκιγκ.
Άφαντο είναι πλέον το σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με στάση στο Πλατύ, καθώς από 15 Μαΐου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έθεσε σε εφαρμογή το αναδιαρθρωμένο πρόγραμμα δρομολογίων της, εντείνοντας περαιτέρω τη σιδηροδρομική απομόνωση της Πέλλας στην γρήγορη μετάβαση.
Επί της ουσίας πλέον το ενιαίο δρομολόγιο Έδεσσα-Αθήνα μέσω Πλατύ με το γρήγορο τρένο δεν υπάρχει. Η ταλαιπωρία πλέον των πολιτών είναι μεγάλη καθώς θα πρέπει να κατευθυνθούν στην Θεσσαλονίκη για να πάνε Αθήνα με το γρήγορο τρένο.
4 ώρες Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Πέλλα ξεχασμένη
Κι ενώ η σιδηροδρομική εγκατάλειψη εντείνεται στη Πέλλα, το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει γίνει (και καλώς) highspeed με την αγορά νέων τρένων. Πλέον μέσα σε μόλις 3 ώρες και 55 λεπτά (χρόνος που μελλοντικά μπορεί να μειωθεί σε 3 ώρες και 20 λεπτά) ο χρήστης της αμαξοστοιχίας μετακινείται από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη ή το ανάποδο, με μοναδική στάση στη Λάρισα.
Ταξιδεύει με τα τρένα ETR470 που διαθέτουν εννιά βαγόνια, ένα εκ των οποίων εστιατόρια και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και πέντε οικονομικής. Συνολικά μεταφέρονται έως 475 επιβάτες.
Να σημειωθεί πάντως ότι κι ως προς τα νέα αυτά τρένα δεν λείπουν οι σοβαρές ενστάσεις, καθώς σύμφωνα με ερευνητικό ρεπορτάζ της δημοσιογραφικής ιστοσελίδας investigate-europe.eu, τα τρένα αυτά παράτησε εδώ και χρόνια η Ελβετία λόγω συνεχών βλαβών, ακυρώσεων, ακόμη και πυρκαγιών. Επίσης να σημειωθεί ότι η πολυδιαφημισμένη μείωση ωρών στο δρομολόγιο χάρη στα τρένα «βέλη» δεν ισχύει πλήρως, αφού ούτως ή άλλως το highspeed δρομολόγιο ήταν λίγο περισσότερο από 4 ώρες και πριν την αγορά νέων τρένων. Δυστυχώς όμως η στάση στο Πλατύ μας στερεί μια γρήγορη πρόσβαση σε αυτό το ξεχωριστό τρένο.
Όπως κι αν έχει Αθήνα και Θεσσαλονίκη μπορεί να απέχουν μεταξύ του 500 χλμ αλλά πλέον είναι «κοντά» σιδηροδρομικά, ενώ Κομοτηνή και Θεσσαλονίκη να μπορεί να απέχουν τα μισά χιλιόμετρα αλλά σιδηροδρομικά δεν συνδέονται καν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου