Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ


Με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων, το Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας έχει προγραμματίσει τις ακόλουθες εκπαιδευτικές δράσεις:
Τετάρτη 18 Μαΐου 2016
«Στην Αγορά συναθροισμένοι»: εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές/μαθήτριες Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη λειτουργία ενός δημόσιου κοινωνικού χώρου, της μεγαλύτερης αγοράς του αρχαίου κόσμου. Μέσα από την καθοδήγηση, την παρατήρηση, τις ερωταποκρίσεις, ειδικά φύλλα εργασίας, ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή, αλλά και το θεατρικό παιχνίδι θα γνωρίσουν ότι η αγορά είναι αφενός ένας χώρος ποικίλων δραστηριοτήτων παραγωγικού και οικονομικού χαρακτήρα και αφετέρου ένας χώρος διοικητικής, κοινωνικής και πολιτικής δράσης. Με τη διανομή, τέλος, συγκεκριμένων ρόλων (λ.χ. καταστηματάρχες, πελάτες, τεχνίτες, δούλοι, γραφείς, κλπ), τη συλλογική εργασία και τον αυτοσχεδιασμό, θα προχωρήσουν, βάσει και των δικών τους βιωματικών εμπειριών, στη σύνθεση και παρουσίαση όλων των πληροφοριών που συνέλεξαν.
Διάρκεια προγράμματος: 60-90΄.
(Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας, Ώρα: 09.00,
κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης)
«Δημόσιος βίος και Αγορά... στο Μουσείο»: ξενάγηση για τους ενήλικες στην αντίστοιχη εκθεσιακή ενότητα από Αρχαιολόγο της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πέλλας.
(Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας, ώρα 13.00).

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016
«Στην Αγορά συναθροισμένοι»: επανάληψη του εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές/μαθήτριες Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού.
Διάρκεια προγράμματος: 60-90΄.
(Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας, Ώρα: 09.00,
κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης)

Την ημέρα του εορτασμού η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.








ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΛΛΑΣ
580 05, Πέλλα
Τηλ. 23820 31160,  Αριθμ. Τηλ/τυπίας: 23820 33092
Πληροφορίες: Νικόλαος Παππάς (Αρχαιολόγος) – Δέσποινα Ζηλίδου (Σχεδιάστρια)
Δελτία Τύπου και φωτογραφικό υλικό από τις εκδηλώσεις της Εφορείας
δημοσιεύονται στους παρακάτω κόμβους:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more