Η Χαλκιδική
συμμετείχε στην μεγαλύτερη και σημαντικότερη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB με δικό
της stand και τραπέζι συναντήσεων στο
περίπτερο της εθνικής συμμετοχής (ΕΟΤ), που πραγματοποιήθηκε 9-13 Μαρτίου 2016.
Μεγάλη ήταν η προσέλευση του κόσμου στο Ελληνικό
περίπτερο του ΕΟΤ τόσο τις τρεις πρώτες μέρες που αφορούσε τους επαγγελματίες
του τουρισμού όσο και τις δύο επόμενες όπου η έκθεση ήταν ανοιχτή για το κοινό.
Η συμμετοχή των επαγγελματιών από τη Χαλκιδική ήταν
πολυπληθέστατη καθώς 45 ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες της περιοχής έδωσαν
τον καλύτερο τους εαυτό για την προβολή του προορισμού.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής και ο Πρόεδρος του
Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν συναντήσεις με την Αν. Υπουργό Τουρισμού
κα. Έλενα Κουντουρά, το Γενικό
Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Τρυφωνόπουλο
και στελέχη του Υπουργείου, όπου συζητήθηκε η καλύτερη προώθηση και ο
συντονισμός των εκδηλώσεων για τα παγκόσμια έτη Αριστοτέλη 2016-2017.
Παράλληλα, το περίπτερο επισκέφτηκαν ο
Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ.
Απόστολος Τζιτζικώστας, ο όποιος είχε σημαντικές επαφές με
τουριστικούς φορείς ξένων χωρών δίνοντας το στίγμα ότι ο τουρισμός αποτελεί
προτεραιότητα της Περιφέρειας και ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Ανδρεάδης όπου συνομίλησε με
τους ξενοδόχους της περιοχής για τα προβλήματα της φετινής τουριστικής σεζόν
και αναφέρθηκε στο γενικό κλίμα που επικρατεί στην παγκόσμια τουριστική
βιομηχανία.
Με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής κ. Ιωάννη Γιώργο, ο Τουριστικός Οργανισμός
Χαλκιδικής εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο του Οργανισμού και της Ένωσης
Ξενοδοχείων Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιο,
τον Διευθυντή κ. Γιώργο Μπρουτζά,
τη Διευθύντρια Marketing κα. Τάνια Ακριτίδου και τον
εκπρόσωπο του Δήμου Κασσάνδρας κ. Βαγγέλη
Βιτάσκο, οι οποίοι πραγματοποίησαν συναντήσεις με γερμανικούς TO,
ανεξάρτητους Travel Agents και
δημοσιογράφους, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική.
Σημαντικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν:
1) με τον βρετανικό Tour
Operator jet2.com και
συγκεκριμένα με την Airports & Tourism
Organisations Executive της εταιρίας Leiza Sullivan, ο οποίος το 2017 θα ξεκινήσει
απευθείας πτήσεις charter από τη
Βόρεια Βρετανία και τη Σκωτία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Jet2.com
είναι η 4η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία και ο
μεγαλύτερος και ο σημαντικότερος Tour Operator (jet2holidays.com) στην
Β. Αγγλία με περισσότερους από 6 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
2) με την Marika Schmidt, Product Management του γερμανικού
Tour Operator Ferien
Touristik όπου επιβεβαιώθηκε το καλό κλίμα
και οι καλές επιδόσεις των 25 ξενοδοχείων που έχει συμβόλαιο μαζί τους.
3) με τον Jan Volker
Becker του GermanyFly, το οποίο εξειδικεύεται στις κρατήσεις αεροπορικών
θέσεων, με την προοπτική να ενταχθεί η Χαλκιδική στο πλάνο των πωλήσεών του.
4) με τους contract managers των Der Touristik, Schauinsland, Thomas Cook
και TUI για την πρόοδο των
προκρατήσεων.
5) με εκπροσώπους της έκθεσης της Σμύρνης όπου αποφασίστηκε η παρουσίαση των
πλεονεκτημάτων της έκθεσης σε επαγγελματίες της Χαλκιδικής με σκοπό την πιο
ενεργή συμμετοχή του προορισμού στην επόμενη έκθεση.
Τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού σε συνάντηση
με τη διευθύντρια του ΕΟΤ στη Γερμανία, κα.
Ευτυχία Αϊβαλιώτου αποφασίστηκε η αποστολή Γερμανών δημοσιογράφων
και blogger, το επόμενο χρονικό διάστημα, με
σκοπό την εντονότερη προβολή του προορισμού για τις last
minute κρατήσεις.
Μετά από προγραμματισμένο ραντεβού από την έκθεση του
Βελιγραδίου το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκε ο καθηγητής του College of Tourism του Βελιγραδίου Milenko Djuric,
για την ανταλλαγή φοιτητών με σκοπό την απόκτηση εμπειριών και για το έτος
Αριστοτέλη.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Χαλκιδική
συμμετείχε στο workshop που οργάνωσε
ο ΕΟΤ με την συνδρομή του Thomas Cook και την αεροπορική εταιρία Contor στις 10 Μαρτίου και συνομίλησε με
γερμανούς travel bloggers, οι
οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον προορισμό.
Ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Τουριστικού
Οργανισμού στη Γερμανική αγορά Karsten
Voss πραγματοποίησε
ενημέρωση στους εκπροσώπους της Χαλκιδικής για τη γερμανική αγορά και την
πορεία των κρατήσεων από Γερμάνια, Ολλανδία και Βέλγιο. Όπως μας ενημέρωσε, το
60% των Γερμανών δεν έχει αποφασίσει ακόμα για τις διακοπές του και όλα θα
κριθούν στους επομένους 2 μήνες. Τα μηνύματα που έχει από γερμανικούς TO
είναι ότι η Χαλκιδική είναι στις πρώτες επιλογές για το
καλοκαίρι του 2016 εξαιτίας του ότι βρίσκεται στην ηπειρωτική χώρα, ενώ είναι
δεδομένη η αύξηση από την τουριστική αγορά των Κάτω Χωρών.
Αξίζει να σημειώσουμε την πρώτη επίσημη παρουσία
του MOUZENIDIS TRAVEL και της
ELLINAIR με
περίπτερο 80 τ.μ. αφιερωμένο στη γερμανική αγορά καθώς και την ουσιαστική
συμμετοχή των FILOS TRAVEL, MELI
GROUP και ACTIVITY
TRAVEL.
Συμπερασματικά, η διαχείριση του προσφυγικού τους
επόμενους μήνες είναι το στοίχημα της φετινής σεζόν. Η Ελλάδα πρέπει να μείνει
στον τουριστικό χάρτη ως ασφαλής και φιλόξενος προορισμός έτσι ώστε να
επαληθευθούν οι εκτιμήσεις για αύξηση των αφίξεων.
Η Χαλκιδική είναι η 4η επιλογή για τους Γερμανούς Tour
Operators εξαιτίας έλλειψης πτήσεων charter στο
αεροδρόμιο Μακεδονία, ωστόσο αρκετές είναι οι θέσεις τακτικών και low
cost πτήσεων, οι οποίες μπορούν να δώσουν τουλάχιστον τις
αφίξεις του 2015 (180.000).
Επόμενος σταθμός προβολής της Χαλκιδικής η έκθεση MITT της
Μόσχας στις 23-26/3/2016.
George BROUTZAS
General Director
HALKIDIKI TOURISM
ORGANIZATION
63100 Poligiros, Halkidiki , Greece
Tel. +30 23713 51425
Fax +30 23713 51403
Mob. +30 6943 072028
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου