Πριν λίγες ημέρες το Facebook δημιούργησε ένα βίντεο για την ημέρα φιλίας, το οποίο ήταν διαφορετικό για κάθε χρήστη, καθώς του παρουσίαζε όμορφες στιγμές που έχει μοιραστεί στα social media με φίλους του.
Η εκστρατεία αυτή βασιζόταν στην επίκληση στο συναίσθημα, την οποία αναφέραμε λίγο πιο πριν. Εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως μοιράστηκαν τα βίντεο, κάνοντας δωρεάν διαφήμιση στη δημοφιλή πλατφόρμα, η οποία είχε μόλις εκκινήσει μία από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές εκστρατείες.
Οι ψυχολόγοι που εργάζονται στο Facebook, έχουν προσληφθεί για αυτό τον σκοπό, να βρίσκουν τον σωστό τρόπο marketing, ο οποίος επικαλείται το συναίσθημα. Έτσι λοιπόν, έχουν ανακαλύψει πως οι άνθρωποι λατρεύουν τρία πράγματα: να τραβούν την προσοχή, να μιλούν για τον εαυτό τους και να φαίνονται ωραίοι στους άλλους.
Με αυτά τα κριτήρια το Facebook έχει καταφέρει να διεισδύσει στην ψυχολογία των χρηστών, κατοχυρώνοντας την πρώτη θέση παγκοσμίως. Μήπως όμως πρέπει να ανησυχούμε για το πόσο εύκολα μπορεί ένα κοινωνικό δίκτυο να επηρεάσει τη συμπεριφορά μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου