Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Πάνω από 4 ώρες παρακολουθούν τηλεόραση οι Έλληνες

Αγαπημένο «σπορ» των Ελλήνων παραμένει η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων
καθώς σύμφωνα με μία παγκόσμια έρευνα της ZenithOptimedia, κατά μέσο όρο περνάμε περίπου 256 λεπτά (ή 4 ώρες και 16 λεπτά) κάθε ημέρα μπροστά από την τηλεόρασή μας!
Το νούμερο ενδεχομένως να φαντάζει μεγάλο αλλά είναι μικρότερο σε σχέση με το παρελθόν δεδομένης της ανόδου του Διαδικτύου, ενώ επιπλέον σε σχέση με άλλες χώρες είναι σε μάλλον χαμηλά επίπεδα.
Όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα Quartz, στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης όσον αφορά την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων βρίσκεται η …Σαουδική Αραβία με 409 λεπτά ημερησίως, ενώ ακολουθεί η Κροατία με 377 λεπτά. Η πεντάδα συμπληρώνεται από τρεις χώρες της ανατολικής Ευρώπης: Ρουμανία (340 λεπτά), Λιθουανία (325 λεπτά) και Σερβία (300 λεπτά), ενώ στις 5 ώρες ημερησίως είναι και οι Αμερικάνοι.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάντως, οι ώρες ημερήσιας τηλεθέασης δεν ξεπερνούν τις 3, σε μέσο όρο, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι πρακτικά η τηλεόραση έχει υποκατασταθεί από το Διαδίκτυο. Σύμφωνα με την ZenithOptimedia, η παγκόσμια κατανάλωση περιεχομένου (τηλεόραση, Διαδίκτυο, εφημερίδες, ραδιόφωνο, κινηματογράφος) φθάνει στα 490 λεπτά (6 ώρες και 10 λεπτά), με την τηλεόραση και το Διαδίκτυο να είναι τα δύο πιο δημοφιλή μέσα.

Σημειωτέον πως από το 2010 μέχρι σήμερα διπλασιάστηκαν τα λεπτά που περνάμε στο Internet και μειώθηκαν εκείνα στα υπόλοιπα μέσα με τη μεγαλύτερη πτώση (-31%) να παρατηρείται στις εφημερίδες.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πάντως ότι στη Λατινική Αμερική οι πολίτες περνούν 765 λεπτά καταναλώνοντας περιεχόμενο, στη Μέση Ανατολή το αντίστοιχο νούμερο είναι στα 656 λεπτά και στην ανατολική Ευρώπη φθάνει στα 622 λεπτά, ενώ στη βόρεια Αμερική είναι στα 608 λεπτά. Στη δυτική Ευρώπη είναι στα 586 λεπτά και τον μέσο όρο ρίχνει η περιοχή της Ασίας / Ειρηνικού όπου ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου είναι μόλις 310 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more