Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

παράταση υποβολής ανακοινώσεων έως τις 30 Ιουνίου 2015

Σας ενημερώνουμε ότι κατόπιν αιτήματος πολλών ενδιαφερομένων, έχει δοθεί
παράταση υποβολής ανακοινώσεων έως τις 30 Ιουνίου 2015.
            Σας στέλνουμε, επίσης, για ενημέρωσή σας κατάλογο των ανακοινώσεων που υποβλήθηκαν έως 20 Ιουνίου 2015 για το 19ο Διεθνές Συνέδριο «Εκπαίδευση και Ετερότητα» και θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 10-12 Ιουλίου 2015.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής
Παντελής Γεωργογιάννης
Καθηγητής Πανεπιστημίου

Κατάλογος ανακοινώσεων
1.       Διαβάζοντας στην Τάξη ένα «Βουβό» Κόμικς: Πρόσληψη και Ερμηνεία της Πολιτισμικής Πολυπλοκότητας μέσα από το The Arrival του Shaun Tan.
2.       Ο μαθητής του σήμερα, παγκόσμιος πολίτης του αύριο σε μία πολυπολιτισμική και παγκοσμιοποιημένη κοινωνία
3.       Παιδαγωγικές και Επιστημονικές δεξιότητες του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
4.       Στρατηγικές Αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών
5.       Ο λόγος της έντυπης διαφήμισης στο σύγχρονο μάθημα ξένων γλωσσών: μοντέλο διδακτικής επεξεργασίας για το μάθημα γερμανικής ως ξένης γλώσσας με στόχο την ανάπτυξη διαμεσολαβητικών δεξιοτήτων στο επίπεδο β1
6.       Συνδιδασκαλία για την γλωσσική και κοινωνική υποστήριξη ατόμου με ήπια νοητική καθυστέρηση: Περιπτωσιολογική Μελέτη σε  Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.
7.       Αγιογραφίες – η Ομορφιά και τα Μυστικά μιας Εικόνας
8.       Το σχολείο ως ανοικτό κοινωνικό σύστημα. Παράγοντες αλληλεπίδρασης. Μηχανισμοί αυτοπροστασίας.
9.       Οι αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για την διγλωσσία/αλλογλωσσία ποσοστού του μαθητικού πληθυσμού στο ελληνικό σχολείο
10.   Διαπολιτισμική επικοινωνία και διεύθυνση σχολικής μονάδας
11.   Ο Αυτιστικός Μαθητής στην Ξενόγλωσση Τάξη
12.   Το μάνατζμεντ έχει θέση στην εκπαίδευση; Μία συμβολή στη σχετική συζήτηση
13.   Η συνειδητή συμπεριφορά του/της εκπαιδευτικού και η αξία της στην καλύτερη επικοινωνία και προαγωγή της δυναμικής της ομάδας. Βιωματικό εργαστήριο
14.   Στάσεις μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας απέναντι σε παιδί με αναπηρία: μια μελέτη περίπτωσης
15.   Η αξιοποίηση του δημοτικού τραγουδιού με στόχο την αποδοχή της πολιτιστικής ετερότητας: Το παράδειγμα του Νεκρού αδερφού.
16.   Ο ενεργός ρόλος του Σχολικού Συμβούλου ως μέλος Περιφερειακής Ομάδας Δράσεων Πρόληψης ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Μελέτη περίπτωσης.
17.   Η παραλογή «Του νεκρού αδελφού». Από την ιστορία της Δήμητρας με την Περσεφόνη και τους τραγικούς μύθους της κλασικής εποχής στον ανώνυμο δημιουργό της βυζαντινής επικράτειας.
18.   Πολυπολιτισμικό μαθητικό δυναμικό και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών
19.   Κοινωνικές αναπαραστάσεις στον Μπομπ Σφουγγαράκη
20.   Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Καινή Διαθήκη
21.   Η διαπολιτισμική προσέγγιση του ασθενή και της ασθένειας
22.   Στρατηγικές αντιμετώπισης του λεξιλογίου στην διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας
23.   Τραγουδώντας και παίζοντας σε μια διαπολιτισμική τάξη
24.   Ο ρόλος των εμποδίων στην εκμάθηση της  ελληνικής γλώσσας από τους μετανάστες
25.   Η συμβολή της αποτελεσματικής σχολικής ηγεσίας ως προς την ενίσχυση εφαρμογής της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στη σχολική μονάδα
26.   Η διάσταση του ελεύθερου χρόνου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εν μέσω της περιόδου της οικονομικής κρίσης. Μια μελέτη περίπτωσης
27.   Η Γερμανική γλώσσα (ως ξένη γλώσσα) και οι άλλες ισχυρές ευρωπαϊκές γλώσσες στο εκπαιδευτικό σύστημα της  Ελλάδας (διαχρονικά και συγχρονικά)
28.   Αρχέτυπο Διοικητικής Οργάνωσης: Τάξη Υποδοχής ΖΕΠ
29.   Η ετερότητα ως αναγκαία κατηγορία της προσωπικής και κοινωνικής ζωής (θεολογική απόδειξη και λογοτεχνική προσέγγιση)
30.   Η «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία»: μία διδασκαλία για τον ρατσισμό σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
31.   Ο σχολικός κήπος και η συμβολή του στην αειφόρο ανάπτυξη. Διαθεματικό Σενάριο Διδασκαλίας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
32.   Στάσεις & Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τις προκλήσεις της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
33.   Διαχείριση περιστατικών συγκρούσεων βίας και Παιδαγωγική των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην προσχολική και σχολική ηλικία
34.   Παγκοσμιοποίηση και Μετανάστευση
35.   Κοινωνικός αποκλεισμός και σχολική διαρροή
36.   Ετερότητα στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Στυλ Ηγεσίας για το σχολείο του 21ο αιώνα: Το πιλοτικό Γυμνάσιο στο Ελληνικό Συγκείμενο
37.   "Περιπέτειες στο Λαβύρινθο": Επιτραπέζιο παιχνίδι για την εμπέδωση της Ελληνικής Μυθολογίας
38.   Συγκριτική παρουσίαση της παραδοσιακής και της επικοινωνιακής προσέγγισης για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας.
39.   Επιλογή Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Εργαστηριακών Κέντρων. Διερεύνηση και κριτική προσέγγιση των κριτηρίων της Υ.Α. Φ.361.22/26/79840/Ε3/19-5-2015.
40.   «Διάφοροι διαφορετικοί φίλοι»: Ένα βιβλίο αφορμή για ευαισθητοποίηση διαπολιτισμική και γονεϊκή συμμετοχή
41.   Διδακτικές προτάσεις για την επίλυση ζητημάτων  πολιτισμικής ετερότητας μέσα από το γλωσσικό μάθημα: Το παράδειγμα του διδακτικού υλικού του Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
42.   Τα σχέδια εργασίας στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Το μάθημα της γλώσσας ως γέφυρα επικοινωνίας πολιτισμικά διαφορετικών ομιλητών μέσα από βιωματικές δράσεις
43.   Η δύναμη των ανθρώπινων σχέσεων και η αναγκαιότητα προσαρμογής στις εξελίξεις της εποχής, όπως προκύπτουν μέσα από τη δραματοποίηση του διηγήματος του Δ. Χατζή, Ο Σιούλας ο ταμπάκος.
44.   Η κρίση της παιδείας στο σύγχρονο κόσμο. Το ζήτημα της ετερότητας στη σκέψη της Hannah Arendt
45.   Ιδεολογικές συμβάσεις σε παιδικές εικονογραφημένες μικροαφηγήσεις
46.   Η μορφοπαιδαγωγική αξία του θεάτρου και η διαπολιτισμικότητα
47.   Οι αλλοδαποί και το μάθημα των θρησκευτικών στην Α/θμια Εκπαίδευση
48.   Αρχαιογνωσία και σύγχρονες επιλογές: Νήίσος Μήλος
49.   Η Κοινωνική Πρόοδος των Παιδιών με Κοχλιακό Εμφύτευμα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
50.   Σχολική Διαμεσολάβηση
51.   Το κοινωνικό - οικονομικό και πολιτιστικό περιβάλλον του αλλοδαπού μαθητή στην Ελληνική εκπαίδευση
52.   Η παραλογή  «του νεκρού αδελφού»: η ελληνοαλβανική δημοτική ποίηση και το εθνοκεντρικό εκπαιδευτικό ιδεολόγημα
53.   Πολιτική και Μετανάστευση: Οι μετανάστες της Ελλάδας της Κρίσης μεταξύ Δουβλίνου II και Πολεμικών Συγκρούσεων
54.   Η πορεία της διδασκαλίας των Νέων Ελληνικών στη Νότια Αφρική πριν και μετά την οικονομική κρίση (1976 – 2015)
55.   Παιδιά με σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής / υπερκινητικότητας. Προτεινόμενες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
56.   Διαταραχές Φάσματος του Αυτισμού: Ψυχιατρικά και νευροψυχολογικά χαρακτηριστικά και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
57.   Το μάθημα της Φιλοσοφίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Η διερεύνηση των απόψεων των μαθητών της Β΄ λυκείου στο μάθημα της φιλοσοφίας ως μάθημα Γενικής Παιδείας
58.   Διαπολιτισμική Διοικητική Επάρκεια Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε Θέματα Επιμόρφωσης
59.   Παιχνίδια με τις λέξεις: Διδακτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου
60.   Ειδική Αγωγή στις νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής της Εκπαίδευσης (ΤΠΕ)
61.   Καθημερινή ζωή στην αρχαία Αθήνα: Η θέση της γυναίκας
62.   Η διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας ως ξένης στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ: συνολική θεώρηση
63.   Συνεκπαίδευση σε τυπική τάξη νηπιαγωγείου για αντιμετώπιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέσω παράλληλης στήριξης
64.   Η αναγκαιότητα εφαρμογής αποτελεσματικού  Συστήματος Εσωτερικού Ελέγχου στην ελληνική τριτοβάθμια Εκπαίδευση
65.   Διερεύνηση διαχρονικών προβλήματα στα ελληνικά ΑΕΙ: Καταγραφή και αποτίμηση απόψεων επιλεγμένων Ελλήνων πανεπιστημιακών.
66.   Διά βίου μάθηση και κοινωνική συνοχή
67.   Η Καλλιτεχνική Παιδεία Εμπνέεται από την Αρχαία Αγορά της Αθήνας και την Αξιοποιεί στη Διδασκαλία της Φυσικής
68.   Διαχείριση της αλλαγής στη συμπεριφορά Εξοικονόμησης Ενέργειας μέσω μιας Ψηφιακής Εφαρμογής για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
69.   Οι Σύριοι που εισέρχονται στην Ελλάδα και η χορήγηση καθεστώτος διεθνούς προστασίας: πρακτικές, εξελίξεις και προκλήσεις για το μέλλον
70.   Αρχέτυπο διδασκαλίας της υγιεινή διατροφής μέσα από ένα διαθεματικό πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
71.   Η αξία της αισθητικής εμπειρίας για την ειδική αγωγή και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση
72.   Σχέσεις μεταξύ δάσκαλων - μαθητών στο δημοτικό
73.   Ο ρόλος του διαπολιτισμικού μεσολαβητή και του ειδικού παιδαγωγού στην συμβατική τάξη
74.   Οπτικός εγγραμματισμός: η ανάγνωση της εικόνας και η επίδραση του κειμένου στην ερμηνεία της από παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
75.   Η αξιοποίηση του Νεοελληνικού Θεάτρου Σκιών, μέσα από δραστηριότητες σε Νηπιαγωγεία της Πάτρας
76.   Η διεργασία της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ενηλίκων: Η περίπτωση των ατόμων με προβλήματα όρασης
77.   Μια ποσοτική προσέγγιση της θεματολογίας των ερευνητικών εργασιών Α' και Β' Λυκείου: η περίπτωση των Λυκείων του Δήμου Κορδελιού Εύοσμου στη Θεσσαλονίκη
78.   Η Κοινωνία σε μια Διαρκή Προσπάθεια Αποτελεσματικής Αντιμετώπισης της Πολυπολιτισμικότητας στην Εκπαίδευση
79.   Ο  Ρόλος Των Γονικών Πρακτικών και Των Σχημάτων  Οικογενειακών Συναλλαγών στη Σχολική Επιτυχία των Παιδιών
80.   Συγκριτική προσέγγιση της διαπολιτισμικής διάστασης της αγωγής σε πολυπολιτισμικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα (Ελλάδα, Αλβανία)
81.   Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Β/θμιας Εκπ/σης και των μαθητών τους  σχετικά με τις σχολικές ποινές
82.   Εκπαίδευση, κρίση και ανισότητα: μια ανθρωπολογική προσέγγιση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more