Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Η Lufthansa από τους κερδισμένους της κατάρρευσης της κρατικής ΟΑ.


Όταν κατέρρευσε η κρατική Ολυμπιακή, μαζί της κατέρρευσαν και οι απευθείας πτήσεις μακρινών αποστάσεων, όπως η Νέα Υόρκη, το Γιοχάνεσμπουργκ, κ.α. Τι κάνουν όσοι Έλληνες θέλουν να ταξιδέψουν, π.χ. στη Βόρεια Αμερική; 


Είτε μεταβαίνουν στην Κωνσταντινούπολη και από εκεί, με την Turkish Airlines προς τους προορισμούς τους, είτε μεταβαίνουν στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο και από εκεί, με την Lufthansa προς τους προορισμούς τους.
Εάν μη τι άλλο, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι οι επιβάτες της Lufthansa στις πτήσεις Αθήνα - Φρανκφούρτη / Μόναχο είναι κατά 80% διερχόμενοι (transit)και μόλις το 20% έχει, ως αποκλειστικό προορισμό, την Φρανκφούρτη και το Μόναχο.
Το 80% είναι διερχόμενοι επιβάτες, κυρίως από τη Βόρεια Αμερική, δηλαδή είναι Αμερικανοί ή Έλληνες της ομογένειας. Η Lufthansa ευνοείται από τους τουρίστες, από τη Β. Αμερική, που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα και το κάνουν, με ενδιάμεσο σταθμό τη Γερμανία, αφού δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις.
Μάλιστα, αρκετοί από αυτούς έχουν ως τελικό προορισμό τον Πειραιά, με στόχο την επιβίβασή τους σε κάποια από τα κρουαζιερόπλοια, που είτε έχουν το Πειραιά ως λιμάνι εκκίνησης, είτε τον χρησιμοποιούν ως ενδιάμεσο σταθμό.
Εκτός των άλλων, η Lufthansa «επενδύει» και στον τομέα μεταφοράς εργαζομένων από ναυτιλιακές εταιρείες (και η Ελλάδα έχει πολλές), καθώς οι νέοι της προορισμοί (Παναμάς, Τάμπα, Κανκούν) έχουν έντονη λιμενική δραστηριότητα.
«Η Lufthansa θέλει να πηγαίνει καλά ο ελληνικός τουρισμός. Εδώ έφτασε στο σημείο να εγκαινιάσει πτήσεις Ηράκλειο – Μόναχο», σχολιάζουν στελέχη της αεροπορικής αγοράς, συμπληρώνοντας ότι η γερμανική εταιρεία παρακολουθεί τις… εξαγγελίες της SkyGreece, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η στάση της, εάν και όταν η Aegean Airlines κάνει το «μεγάλο βήμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more