Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

«Terranova»: Το ελληνικό «success story» κατακτά τον κόσμο της τεχνολογίας

terranovaΠόσο μακριά μπορεί να είναι η «Νέα Γη» (Terranova); Ο Γιώργος Στόικος, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, προσπάθησε και κατάφερε να τη φέρει όσο πιο κοντά γίνεται, μέσα από μία εφαρμογή για «έξυπνα» κινητά.
Πρόκειται για την Terranova (www.appterranova.com), που είναι μια κοινωνική μηχανή αναζήτησης για συσκευές iOS και Android, και φιλοδοξεί να γίνει «one-stop-shop» για κάθε δραστηριότητα.

«Περπατούσα μια μέρα στο Central Park της Νέας Υόρκης και, καθώς παρατηρούσα τους ανθρώπους γύρω μου, αναρωτήθηκα με πόσους από αυτούς θα μπορούσα να είχα μια κοινή δραστηριότητα, να έκανα μια χρήσιμη συναλλαγή ή ακόμα και να αντλούσα χρήσιμες πληροφορίες για κάτι που είχα στο μυαλό μου να κάνω. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορώ να κάνω κάτι με κάποιους απ” όλους αυτούς, σκέφτηκα» σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Στόικος.
Θεωρώντας, λοιπόν, δεδομένο ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν να κάνουν πράγματα μόνοι, αλλά προτιμούν και σε πολλές περιπτώσεις χρειάζονται και άλλους ανθρώπους, του ήρθε η ιδέα μιας εφαρμογής που θα έφερνε σε επαφή ανθρώπους που τους «συνδέει» η επιθυμία να κάνουν μια δραστηριότητα μαζί.
Έτσι γεννήθηκε η Terranova, που έχει επιλεγεί, ανάμεσα σε περισσότερες από 500 άλλες καινοτόμες ιδέες, για να παρουσιαστεί ως φιναλίστ στο παγκοσμίου φήμης φεστιβάλ SXSW (South by Southwest), στο Τέξας των ΗΠΑ, στην κατηγορία κοινωνικών τεχνολογιών «social technologies». Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 7 και 11 Μαρτίου.
Ο κ. Στόικος δηλώνει αισιόδοξος για το διαγωνισμό, αλλά και την εν γένει πορεία της εφαρμογής: «Στόχος μας είναι να πάμε καλά στο φεστιβάλ, να αυξήσουμε τους χρήστες μας και φυσικά να προσελκύσουμε επενδυτές που θα μας δώσουν την ευκαιρία να «μεγαλώσουμε» κι άλλο και να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα».
Στόχος της Terranova είναι να αντλήσει από επενδυτές ένα ποσό μεταξύ 1 και 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί, προκειμένου να υλοποιηθούν τα σχέδια της εταιρείας για την προβολή της εφαρμογής στους μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς των ΗΠΑ.
Όσον αφορά στο πώς προέκυψε η επιλογή του ονόματος Terranova, ο κ. Στόικος δηλώνει ότι το όνομα Terranova (νέα γη) θέλει να δείξει την καινοτομία, αφού αποτελεί έναν νέο τρόπο σύνδεσης των ανθρώπων μεταξύ τους. «Μέχρι σήμερα μια μηχανή αναζήτησης -με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τη Google- συνδέει τους ανθρώπους με πληροφορίες που βρίσκονται σε έναν υπολογιστή. Η Terranova συνδέει ανθρώπους μεταξύ τους, όπου και αν βρίσκονται, σε πραγματικό χώρο και χρόνο, χωρίς να χρειάζεται να βρίσκονται πίσω από την οθόνη ενός υπολογιστή» λέει.
Η εφαρμογή εκτελεί τη βασική λειτουργία της, δηλαδή τη στοχευμένη σύνδεση ανθρώπων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν απευθείας. Υπάρχουν αρκετές άλλες λειτουργίες, οι οποίες θα προστίθενται σταδιακά στην εφαρμογή, ώστε να γίνεται ολοένα και πιο λειτουργική.
«Σε αυτή τη φάση καλούμε τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και να στείλουν τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους, ώστε να ληφθούν υπ” όψιν στις επόμενες εκδόσεις τις εφαρμογής» λέει ο κ. Στόικος.
Ο χρήστης γράφει στην εφαρμογή εντολές, όπως: «βρες μου δραστηριότητες σχετικά με yoga», «εντόπισέ μου εστιατόρια με ιταλικό μενού», «θέλω εισιτήρια για τον Χ αγώνα», «βρες μου ταξί» κλπ και η Terranova τον «συνδέει» μέσω των αποτελεσμάτων με ανθρώπους, τόπους, γεγονότα σχετικά με το θέμα της αναζήτησής του.
Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη, πιλοτικά, στο App Store (Terranova!) της Apple και στο Google Play (AppTerranova). «Είναι καθοριστικός παράγοντας να μπει ο κόσμος να εγγραφεί και να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή. Οι χρήστες είναι η δύναμή μας και αυτοί που τελικά θα καθορίσουν την πορεία μας» τονίζει.
Ο δημιουργός της Terranova, που μοιράζει αυτόν τον καιρό τη ζωή του μεταξύ Σαν Φρανσίσκο και Νέας Υόρκης, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1970, σπούδασε Φυσικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στην Πληροφορική στο Λονδίνο. Ξεκίνησε την καριέρα του στη SAP, παίρνοντας μέρος σε μεγάλα έργα πληροφορικής για πολυεθνικές εταιρείες.
Πριν ξεκινήσει τη δημιουργία της Terranova, τον Οκτώβριο του 2012, ήταν για οκτώ χρόνια διευθυντής Τεχνολογίας σε εταιρεία με έδρα το Σικάγο, όπου ανέπτυξε και σχεδίασε λογισμικό για το χώρο των ΜΜΕ.
Ως διευθυντής Τεχνολογίας, ανέπτυξε πολλαπλές πατέντες, τις οποίες έχει κατοχυρώσει σε ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ρωσία, Αυστραλία, Μεξικό και Ισραήλ, ενώ έχει υποβάλει αρκετές άλλες και είναι ήδη υπό εξέταση σε πολλές χώρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

https://www.meapopsi.gr/2021/06/blog-post_89.html#more